Skip to content
De voordeligste drogist in de Benelux
Webshop keurmerk

Bestelt u bij Internetdrogisterij? Dan wilt u natuurlijk uw bestelling snel in huis hebben. Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen, wat in de meeste gevallen ook het geval is.

Op dit moment zijn wij druk bezig met het stroomlijnen van onze IT-systemen, waardoor wij niet voor alle bestellingen onze leverbelofte kunnen nakomen. We betreuren dit enorm en we begrijpen de frustratie bij een te late levering. Onze medewerkers werken momenteel dag en nacht om verlate bestellingen alsnog zo snel mogelijk af te leveren.

Op deze pagina vindt u alle meest gestelde vragen hoe wij omgaan met de huidige situatie. We hopen op uw begrip en excuseren ons nogmaals voor het ongemak.

Update 02-03-2023

We zijn aangekomen in het eindstadium van de migratie. De afgelopen periode hebben diverse afdelingen alle zeilen bijgezet om allerlei uitdagingen op het gebied van techniek, service en logistiek te trotseren.

Leverbelofte aangescherpt
Ten tijde van de migratie hebben wij onze leverbelofte opgeschaald naar 5 werkdagen. Door alle vorderingen van de afgelopen tijd leveren we onze producten - indien voorradig - weer binnen 1 tot 3 werkdagen.

PostNL Track and Trace storing opgelost
Een aantal klanten heeft te maken gehad met foutieve track and trace codes. Dit betrof pakketjes welke geleverd werden bij een PostNL punt. De link van de code is correct, maar door de verkeerde postcode kregen klanten foutieve meldingen, zoals ‘het pakket is nog niet aangemeld bij PostNL’. Het probleem is inmiddels opgelost.

Mocht u een oude order bij ons hebben en u krijgt deze melding, dan kunt u de track and trace code gebruiken door uw eigen postcode in te vullen.

Annuleringen en retourneringen
Dagelijks verwerken we lijsten op chronologische volgorde met annuleringen en retourneringen. Beschadigde producten worden opnieuw opgestuurd, andere retourneringen worden gecrediteerd. We vragen ieder om geduldig af te wachten tot een annulering of retour verwerkt wordt. Zodra de aanvraag verwerkt is, staat het teruggestorte geld binnen 1 tot 7 werkdagen op de rekening onder de naam ‘Stichting Pay.nl’ met als vermelding het ordernummer. 

Klantenservice
Op dit moment is de overbelasting bij de klantenservice nog niet opgelost. We betreuren dit enorm en we blijven hier extra aandacht aan besteden.
Wederom hebben we de klantenservice opgeschaald met nieuwe werknemers om alle retourneringen, annuleringen en klantvragen te behandelen. Ook helpen diverse andere afdelingen mee op andere kanalen, zoals social media of reviewsites. De reactietijd via deze kanalen is op dit moment sneller dan via het e-mailadres van de klantenservice. Om de communicatie zo goed mogelijk te stroomlijnen en zo snel als het kan te verwerken, blijven we sturen op de volgende punten:

  • Specifieke vragen over orders tijdens onze migratieperiode staan bij meest gestelde vragen en antwoorden op deze pagina. 
  • Klanten die hebben gekozen voor Billink (achteraf betalen) kunnen de betaaltermijn van 14 dagen laten verlengen bij de klantenservice, wanneer zij het pakketje nog niet ontvangen hebben. Deze klanten kunnen een e-mail naar de klantenservice sturen met in de onderwerpregel ‘Achteraf betalen + het ordernummer’, zodat onze klantenservice deze aanvragen sneller kan verwerken.
  • Voor dringende zaken kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op +31 (0)85 06 57 255. Door drukte bij de telefoonlijn hebben we een wachtrij ingeschakeld. Wij kunnen u helaas niet beloven dat u aan de beurt komt. Onze wachtrij laat wachtenden maximaal een halfuur in de rij staan, waarna vervolgens de verbinding verbroken wordt. We werken hard aan een oplossing.

Meest gestelde vragen

Wat is er aan de hand?

Op dit moment zijn wij druk bezig met het stroomlijnen van onze IT-systemen. Ondanks de inzet van onze medewerkers is dit door de grote hoeveelheid bestellingen die wij dagelijks verwerken niet binnen enkele dagen opgelost.

Hoe lossen jullie het op?

We werken met man en macht om de achtergebleven bestellingen te verwerken en te versturen. We blijven met u in contact over de huidige status van uw bestelling en zoeken de meest passende oplossing voor iedere klant. Dit maatwerk kost tijd, maar we geloven dat dit de beste oplossing is die we onze klanten kunnen bieden.

Op deze pagina blijven we algemene updates delen over de huidige situatie. Op deze manier proberen we de meest voorkomende vraag en antwoorden toe te lichten, zodat we overbelasting bij de klantenservice voorkomen.

Ik heb een bestelling geplaatst, en nu?

Laten we voorop stellen dat lang niet alle producten later geleverd worden. Na een geplaatste bestelling krijgt u een orderbevestiging. Heeft u deze ontvangen? Dan kunt u er vanuit gaan dat je bestelling - indien voorradig - direct verwerkt en verzameld wordt in ons magazijn.

Wanneer uw bestelling nog niet compleet is of een product niet voorradig is, krijgt u een e-mail met de verwachte levertijd. Tussendoor blijven we in contact om u op de hoogte te houden van het proces en gaan we in overleg met u over de meest passende oplossing.

Ik heb geen e-mail ontvangen, hoe kan dat?

We houden u op de hoogte middels verschillende e-mails. Deze e-mails kunnen in uw spam- of reclamebox terecht komen.

Waar is mijn bestelling?

Nadat u een bestelling hebt geplaatst, houden we u op de hoogte van het proces. Wanneer uw bestelling compleet is of als deellevering uw kant op komt, krijgt u een Track & Trace code van PostNL.

Hoe zit het met het retourbeleid op dit moment?

U mag tot 14 dagen na ontvangst van uw pakket uw aankoop annuleren. Vanwege de drukte bij de klantenservice kan het zijn dat we niet tijdig kunnen reageren; maakt u zich geen zorgen! De datum van de mail is leidend voor het retourneren. Uw melding is binnen en u mag dan ook rustig retourneren, nadat u bericht van ons hebt ontvangen.

Ik wil graag annuleren, hoe moet dat?

Mocht u uw order willen annuleren dan kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar info@internetdrogisterij.nl. Vermeld in de onderwerpregel ‘annuleren + het ordernummer’, zodat we uw order snel kunnen verwerken. Wanneer uw annulering verwerkt is, kunt u het teruggestorte geld binnen 1 tot 7 werkdagen verwachten onder de naam ‘Stichting Pay.nl’.

Let op: mocht het door de drukte niet mogelijk zijn de order te annuleren en u wilt het pakket niet hebben, mag u deze weigeren bij bezorging, of terug laten sturen via het PostNL afhaalpunt (als u die optie hebt gekozen). Het pakket toch ontvangen en wilt u het retourneren? Neem dan contact op via de e-mail.

Ik krijg jullie niet te pakken, hoe kan dat?

Door de huidige situatie is het bij onze klantenservice drukker dan u van ons gewend bent. Met de inzet van meer mensen, opschalen van communicatie en logistieke processen vertrouwen wij erop het zo snel mogelijk op te lossen en in de toekomst te voorkomen. Tot die tijd willen we onze klanten vragen om de e-mails af te wachten en de huidige pagina in de gaten te houden voor algemene updates. Zo blijft de telefoonlijn open voor persoonlijke, specifieke vragen.